Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
Serdecznie zapraszamy na bezpłatne szkolenie:
„Profesjonalna obsługa Klienta oraz budowanie zespołu i współpraca w grupie”
TERMIN I EDYCJI SZKOLENIA:
9-10. 02. 2013r
16-17. 02.2013r

 

KTO MOŻE ZOSTAĆ UCZESTNIKIEM SZKOLENIA?
a.       osoba zatrudniona w mikro, małym lub średnim przedsiębiorstwie z terenów całej Polski zatrudniona na umowę o pracę lub
b.      osoba samozatrudniona związana z branżą telekomunikacyjną mająca siedzibę na terenie Polski
c.       osoba posiadająca wykształcenie: średnie techniczne lub wyższe techniczne o profilu:
Architektura
i urbanistyka, Automatyka i robotyka, Biocybernetyka i inżynieria
biomedyczna , Biotechnologia, Budowa i eksploatacja maszyn, Budownictwo,
Elektronika/ elektrotechnika, Energetyka, Geodezja i kartografia,
Górnictwo i geologia inżynierska, Informatyka, Inżynieria chemiczna,
Inżynieria materiałowa, Inżynieria produkcji, Inżynieria środowiska,
Mechanika, Metalurgia, Telekomunikacja, Transport, Włókiennictwo
W RAMACH SZKOLENIA UCZESTNIK OTRZYMUJE:
·         4-dniowe
szkolenie składające się z dwóch bloków tematycznych dotyczących
rozwoju umiejętności miękkich pracowników przedsiębiorstw
·         pełne materiały dydaktyczne
·         poczęstunek podczas szkolenia (bufet + lunch)
·         imienny certyfikat ukończenia szkolenia
MIEJSCE SZKOLENIA:
Sala konferencyjna Izby Rzemieślniczej w Opolu
Ul. Katowicka 55
Opole
UDZIAŁ W PROJEKCIE JEST CAŁKOWICIE BEZPŁATNY !!!
ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA !!!
CYKL SZKOLENIA SKŁADA SIĘ Z DWÓCH BLOKÓW TEMATYCZNYCH:
Profesjonalna obsługa Klienta z elementami technik sprzedaży
910 lutego 2013r
  1. Wypracowanie i wdrożenie standardów obsługi klienta
  2. Zasady profesjonalnej obsługi klienta
  3. Badanie potrzeb klienta
  4. Etykieta telefoniczna i zasady rozmowy przez telefon
  5. Najczęściej popełniane błędy w obsłudze Klienta
  6. Nawiązanie i podtrzymanie pozytywnej relacji z Klientem
  7. Typologia klientów i sposoby komunikacji z nimi
  8. Strategie radzenia sobie z trudnymi klientami i sytuacjami
  9. Jak reagować na krytykę Klienta? I co zrobić, kiedy popełnisz błąd?
1617 lutego 2013r
Budowanie zespołu i współpraca w grupie
1.    Formułowanie się zespołu
2.    Etapy rozwoju zespołu
3.    Role grupowe i praca w zespole
4.    Narzędzia i techniki pracy zespołowej
5.    Zasady utrzymywania prawidłowych relacji w zespole
6.    Konflikty w zespole
7.    Efektywna komunikacja zespołowa
8.    Czynniki zwiększające efektywność działania zespołu
9.    Skuteczna organizacja czasu
10.  Motywacja wewnętrzna
W przypadku wydelegowania 20-osobowej grupy istnieje możliwość wyboru tematyki szkolenia oraz indywidualnego dopasowania terminu
KONTAKT:
Profi Biznes Group
Ul. Konsularna 1/26
45-089 Opole
Tel. 77 454 60 22
Kom. 500 540 915

opole@profibiznesgroup.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *