Zapraszamy Państwa do uczestniczenia w sztandarowym konkursie Państwowej Inspekcji Pracy “Pracodawca-Organizator Pracy Bezpiecznej”. Jest to doskonała forma promocji dla przedsiębiorców, którzy dbają o bezpieczeństwo i zdrowie swoich pracowników. Każdego roku w konkursie bierze udział kilkudziesięciu pracodawców z Opolszczyzny. Wyrażamy przekonanie, że stanie się tak również w tym roku – serdecznie zapraszamy!
W konkursie mogą uczestniczyć pracodawcy niezależnie od formy własności zakładu pracy, którzy uzyskali pozytywną ocenę stanu warunków pracy w ich firmach. Z uwagi na różnorodność zakładów pod względem wielkości zatrudnienia, pracodawcy będą oceniani w trzech kategoriach:
- I kategoria -zakłady pracy do 50 zatrudnionych,
- II kategoria – zakłady pracy od 51 do 250 zatrudnionych,
- III kategoria – zakłady pracy powyżej 250 zatrudnionych.
Do konkursu może przystąpić każdy pracodawca zgłoszony przez: Okręgowego Inspektora Pracy, organizację pracodawców, związek zawodowy, organizację społeczną zajmującą się ochroną pracy, społecznego inspektora pracy lub pracownika służby bezpieczeństwa i higieny pracy.
Termin składania wniosków na szczeblu regionalnym (do Okręgowego Inspektoratu Pracy w Opolu) upływa z dniem 31 lipca 2011 r.
Zgłoszenie do konkursu obejmuje:
- ankietę (załącznik nr 1),
- prezentację zakładu pracy (załącznik nr 2),
- pisemne oświadczenie pracodawcy o postępowaniach karnych i karno-wykroczeniowych zakończonych lub będących w toku (załącznik nr 3).
Szczegółowe informacje na temat Konkursu można uzyskać pod numerem telefonu OIP w Opolu: 077 47 00 907.
Okręgowy Inspektor Pracy najlepszym pracodawcom na szczeblu regionalnym przyznaje honorowe nagrody za zajęcie I, II i III miejsca oraz wyróżnienia w poszczególnych kategoriach konkursowych. Główny Inspektor Pracy przyznaje najlepszym pracodawcom Statuetki, jako nagrody honorowe oraz wpisuje ich na „Złotą Listę Przedsiębiorców”. Wyróżnieni pracodawcy otrzymują dyplomy.